7 sierpnia 2012

pre

Cześć.
Nie lubię pisania wstępów, nigdy mi to nie wychodziło. 
Nazywam się Natalka, 23lata, Sopot;
Blog w założeniu będzie o tematyce kosmetyczno-modowej z małymi wstawkami kulturalno/kulinarno/designersko- prywatnymi.
W planach mam też ruszenie z kanałem na YT, ale wszystko w swoim czasie...
Aktualnie jestem w trakcie remontu, także tak się tylko witam i myślę, że z pierwszym postem ruszę pod koniec tego bądź na początku przyszłego tygodnia.
Aloha!
N.

PS. Wytłumaczę jeszcze pochodzenie nazwy bloga. Panna Myrna jest "postacią" z książki "The Help" (możecie też ją kojarzyć ze znanej ekranizacji owej książki pt. "Służące"). Jest to "autorka" rubryki w gazecie Jackson Journal, w której to doradza w kwestiach sprzątania, gotowania etc. Wszystko piszę w cudzysłowie ponieważ panna Myrna była tylko umowną nazwą kolumny, artykuły pisał aktualnie zatrudniony do prowadzenia rubryki dziennikarz (a właściwie dziennikarka).
Ja żadnym ekspertem nie jestem i doradzać nie będę (co najwyżej informować bądź sugerować), ale nazwa mi tak jakoś w głowie zaskoczyła stąd "Panna Myrna Project" ;)


0 komentarze:

Prześlij komentarz